Třídní schůzky očima žáků

Žáci páté třídy dostali v den hovorových hodin následující domácí úkol:
Napiš, jak se před hovorovými hodinami nebo třídními schůzkami cítí: a) rodič, b) učitel, c) žák.

Děti napsaly, že rodiče

  • se cítí nervózně, ale doufají, že to bude v pohodě, a někdy tam raději nechodí. Viki
  • se bojí, když vědí, že děti zlobí, ale pak jsou na nás pyšní, když dostaneme pochvalu. Kája
  • máma nejde, nemůže, čas nemá, je to v el. žákovské. Samanta
  • myslím, že se cítí všelijak. Matěj
  • rodiče problémových žáků nechtějí často připustit ani věřit, že jejich dítě je grázlík a chová se jako zvíře. Míša
  • mí rodiče se cítí hrozně, a když se cítí hrozně, cítím se hrozně i já. Šárka
  • rodiče jsou velmi zvědaví, těší se, protože se mylně domnívají, že uslyší samou chválu. Richard
  • rodiče se cítí dobře. Dominik

Učitel před třídními schůzkami

  • cítí se nervózně, ustaraně. Pavlína
  • musí se cítit hrozně, když má říct všem rodičům ty zprávy. Jirka
  • cítí se natěšeně, až rodičům řekne, jak jsme úžasní. Míša
  • cítí se bezmocně, protože problémoví žáci jsou si vědomi podpory rodičů a jsou drzí a dělají si, co chtějí. Míša
  • je vynervovaný, aby všechno zvládl. Barča
  • je to pro něj náročnější den než ostatní. Míša
  • bojí se, že spousta rodičů bude zklamaná. Míša
  • nechce se mu nadávat na děti, naopak rád chválí. Kryštof
  • cítí se dobře. Dominik

Děti o svých pocitech píší

  • děti se ničeho nebojí, protože přece nezlobí!!!  Pája
  • bojím se, že dostanu dvojku z vlastivědy a brácha se mi bude posmívat, že jsem blbější než on. Míša
  • mám normální pocit, i když se mi to hlavou honí celý den. Samanta
  • jsem trochu nervózní a čekám, jaké novinky mamka přinese. Ríša
  • máma mi domlouvá, má špatnou náladu, já se snažím, ale nestačí to! Bekim
  • já jsem v pohodě. David
  • já mám všechno doma zakázané, protože jsem se pohoršil. Filip
  • já se cítím dobře. Dominik

Vybraly paní učitelky Jiráčková a Kolářská